..

Eylül 16, 2008 at 11:45 am (liste, müzik, mim)

La santa roja ‘nın mimini bitirip uzun süredir yazamama durumunu protesto edercesine ikinci mimi Canselmo insanından alarak “Sevdiğiniz Müzik videoları” konusu altında, yazarken zevk alacağıma da inanaraktan başlıyorum yazmaya.

Beğenilere, etkilere göre sıralayarak yazmak güzel oluyor bu sebepten ilk yazacaklarım en sevdiklerim anlamına gelecek.

1. The Verve – Bittersweet Semphony

Şimdiye kadar izleyip de, böyle bir konuda en başa yazmak için aklımda ilk beliren şarkı bu oldu. Etrafına aldırmaksızın,yolunu değiştirmeden millete çarpa çarpa yürüme olayını en güzel becerebilen insan kişisi richard amcadır diyorum. İzleyin, eminim beğeneceksiniz siz de..

2. Insomnium – The Elder

Bu şarkıyı ikinci sıraya koyma sebebim, çok çok güzel bir klibinin olması değil. Böyle bir liste olur da en sevdiğim grubun kliplerinden birini önermezsem olur mu düşüncesi sadece. Ama klip grubun diğer kliplerine nazaran gerçekten güzel. Özellikle kızın eve girene kadarki dolaştığı yerler, ağaçlarıyla kaldırım taşlarııyla vs. gerçekten bulunmak isteyeceğim bir ortam. Şarkı uyumak üzereyken dinlendiğinde büyük huzur veriyor bana, bunu da ekleyeyim dedim..

3. Bon Jovi – You Give Love a Bad Name

Cnbc-e nin vazgeçilmez dizilerinden olan, How i Meet Your Mother’ın yılbaşı bölümünden beri bu şarkıyı duydukça gerçekten iyi hissediyorum kendimi. Ama klibiyle izlemeden dinleyemiyorum uzun süre. Eski modayla, uzun saçlarla Bon Jovi çok güzel gruptu yahu. Eğlenceli bir klip, özellikle vh1 yat kalk bunu yayınlıyor, neden bilmiyorum :p

4. Placebo – Song to Say Goodbye

Placebo’nun en iyi klibi bence bu, hatta Bitter End’ in o vasat klibinden sonra gerçekten çok hoş bi klip(çekim yaptıkları ortam falan güzel, lafım yok da Brian amcanın makyajlı yüzünü görmek hoş değil yahu). Halbukisi bu şarkıdaki gibi Bitter End’ e de daha iyi bi klip çekselerdi dinlerken klibini izliyor olmak daha bir hoş olurdu bana göre. Adamın koltukta çocuğun omzunda uyuyakaldığı ve klibin ilerleyen dakikalarındaki masanın altına girme sahneleri çok hoş..

5. Rammstein – Benzin

Öncelikle belirtmeliyim ki; Rammstein’ın bütün şarkıları da klipleri de süpsüper ama bunun yeri çok ayrı. Şarkı içerisinde geçen kimyasal isimlerini kafiyeli duymak da hoş valla. Sanatta politik olmak bana gereksiz gelse de, bu adamlar politikliği de aykırılığı da çok iyi şekilde sunuyorlar. (klipteki itfaiye aracından ben de istiyorum, duyrulur!) Yangın alarmı çalmaya başladığı anda bateristin surat ifadesine dikkatli bakınız : )

6. Nightwish – Islander

Beni tanıyanlar bilir, denizi(okyanusu) de denizle ilgili her şeyi de ( evet tsunamiyi de) çok seven bir organizmayımdır. Havada uçan gemiler ve kaptanlarıyla süslenmiş bu güzel klipli şarkıyı da geçmek istemedim. Kaptanlar gemilerinde ölürler sözüne güzel bir açıklık getirmişler. Buyrun izleyin..

7. Apocalyctica – Path

Klibi izlemeden önce benim aklımdaydı, insanların kendi gölgeleriyle tartışması inatlaşması. Klibi izlediğim gibi dedim, ahanda fikrimi çalmışlar=) Şarkı da kısa olması dışında gayet güzel. Red Kit’i çok severdim ben çocukken, belirtesim geldi.

8. Pink Floyd – High Hopes

Bütün klipleri güzel bence bu grubun, şarkıyı dinlerken izlemekten en çok hoşlandığım klipleri bu ama.

İlk bakışta aklıma gelenler bunlar, daha iyi bi araştırmayla hafıza yoklamakla daha fazla video bulacağıma eminim. Müzik ve şekil bakımından neden hoşlandığımı anlatmak için güzel ve açıklayıcı bir konu oldu ama. Müzik zevkini merak ettiğimden dolayı mimi diğer yazımda da olduğu gibi yine Artifical ‘a yanında da bir adet Dikkatsiz‘ e paslıyorum.

Reklamlar

Kalıcı Bağlantı 7 Yorum