SeCreT

Ekim 7, 2009 at 11:10 pm (öylesine, kitap, okul)

İlk defa şifremi doğru girdim, normalde hatırlada olmasa giremiyorum çünkü. Vazgeçip kapatıyorum, ama bir daha unutmam sanırım. Bence benim bir şeyleri tamamen öğrenebilmem için farkında olmadan o şeyleri doğru yapabilmeye ihtiyacım var.

Uzun zamandır ehliyetimi aldığım günkü kadar sevindiğim bir gün olduğunu hatırlamıyorum, öyle ki ( nasıl bi sevindiysem artık) ben çıkarken içeri giren çocuk halime bakıp gülümseyerek hayırlı olsun dedi..Ehliyeti nasıl aldığımı anlatmam da gerekiyor bak şimdi bu durumda.

Hangi insan dümdüz geri geri gitmesi gereken yerde direksiyonu döndüre döndüre geri gider ki? ya da rampa kalkışında 3. viteste duran arabanın kalkabileceğine inanmak nasıl bir pollyannacılıktır. Sınav sonrası tüm hayalleri yıkık bir şekilde “hayatımda en çok başarılı olacağım şey ahanda budur” diyebileceği bir sınavdan, hayatının en düşük notu alma korkusuyla iki gün kendine gelemedikten sonra 100 ile geçtiğini öğrenmek hangi rüyada görülür ki =D

Bir süredir toparlayıp da doğru dürüst bir yazı yazamadım. Çok iyi malzeme olur bundan dediğim şeyleri bile bir kaç oyun,film,dizi vs uğruna unutuverdim. Zamanında çok iyi arkadaş olur bundan dediğim çok kişiyi unutmuşluğum da vardır..

Bak herkes evlendi bi sen kaldın diyen bi arkadaşım var, bence kendisi erkenden evlendiği için benim özgürlüğümü kıskanıyor. Halbüsü evlenmeyen daha bir çok ortak arkadaşımız da var yani. Acaba onlara da aynı cümleyi kuruyor mu?..

İspanyolca kursuna yazılcağım sanırım,bi arkadaşla karar verdik. Daha doğrusu ablam dil kursu için başvurdu ben de arkdaşımla konuşurken anlattım ilgisini çekti, biz niye yazılmıyoruz kızııım dedi. Neyimiz eksik diyerek bu kararı aldık sonra. Bakalım kurs daha açılıp açılmayacak mı belli değil, ilk kurs açıldıktan sonra başvuran sadece ikimiziz çünkü bence. Olmadı size ingilizce verelim dedi başvurulara bakan kadın, ilginç birine benziyor zaten genel anlamda..

Bir de artık bir şeyler başarmam gerektiğini hissediyorum. Şimdiye kadar yarım bırakmadığım çok az şey var.

Araya bi not: Vakıf serisi güzel gidiyor, hala şiddet ilen tavsiye ediyorum. Yaşasın psikotarih..

İnsanın iyi ki yapmışım dediği şeylerin olması cidden güzel bir şey bu arada. Bir de bunun iyi ki yapmamışım kısmı da “iyi ki yapmışım”la aynı etkiyi mi veriyor merak etmekteyim? Bence bu bi araştırılsın.. Lütfen.

Bir şeylere tepki göstereceksen adam gibi tepki göstereceksin bir de, tepki gösterdiğin zihniyetin en pahalı,en moda kıyafetlerini giyip sonra kahrolsun emperyalizm de, amerika da vs. demekle adam olunmuyor görüyoruz…

Karnım acıktı sanırım..

Kalıcı Bağlantı Yorum Yapın

Maddeler Halinde vol.2

Temmuz 5, 2009 at 7:10 pm (öylesine, kitap, müzik, okul)

* Zeynep velediyle kart oynuyoruz bu gün ( öğretiyorum da diyebiliriz) kartlarını bana gösterme o zaman ben kazanırım diyorum verdiği cevap şu ; bakma o zaman.

* Wardruna ne güzel bi’ grupmuş, ayrıca Türk olduklarını yeni öğrendiğim Portecho da dinlemekten keyif aldığım gruplar arasında. Winampa Wardruna’nın albümünü ardına Portecho albümü, en sona da sertab erener here i am koydum. Çeşitlilik konusunda üzerime yok bence de..

* Staj sıkıcı geçiyor, gün boyu ya oturuyorum ya da bilgisayar başında online oynadığım oyunlara bakıyorum. Bilgisayar başında sıkılacağımı hiç düşünmezdim.

* Bu wordpress e bi şeyler olmuş deli ediyor yine beni!!

* Bu gün az kalsın kaza yapıyordum. Üstün zekalı, anladığım kadarıyla kadın düşmanı şoförlerden biri olan dengesiz, külüstür hondanın sahibi; ben sol şeritte seyir ederken sollamaması gereken kamyonu solladı. Önce bariyere giriyordum bana çarpmasın diye, ardından arkamda kimsenin olmaması şansını değerlendirip fren yaptım da bir şey olmadı. Benim gibi hatuna yapılır mı o, külüstür arabasını geçtim sonra (araba ötmeye başladı hız sınırını aştın diye) kaldı öyle maldırık!!

* Saçlarımı kestirdim iki hafta önce, uzun zamandır kısa saç kullanmamıştım, değişik ve hoş oldu ( kısa anlayışım omuzların biraz altı bu arada) Ebrucuğumun tavsiyesine uyup onun kuaförüne gittik, sağolsun tam istediğim gibi belirgin katlar attı.

* Sinemle her gün görüşebiliyoruz staj dolayısıyla, bi dahaki hafta son ama sanırım onun stajı. Bana hediye küpeler almış çok güzeller, taktığım zamanlarda gören insanların hepsi küpelerin ne güzelmiş dedi bu arada =D
(evet erkekler de dahil)

* Staj dosyamda mühür eksik, ben o öğrenci işleri odasında boş boş oturan gıcık adamı ne yapayım. Bir de okul kapanmadan hususi odasına çağırdı staj dosyanda eksik bir şey var mı bakayım diye. Haziranın 6 sına kadar tamamlanması gerekiyordu eğer stajım yanarsa bu yüzden, benden çekeceği var!

* Evde okunmamış ne güzel kitaplar var, ablam sağolsun. Ama ben bu konuda çok aç gözlüyüm, hepsini birden okumak istiyorum, beceremeyince de hiç birine başlayamıyorum. En iyisi mi sevgili insanının aldığı kitabı okuyayım.

Filibeli Ahmet Hilmi Efendi – Amak-ı Hayal

* Ümit insanından uzun zamandır ( 1 hafta oldu sanırım) haber alamıyorum, o da almanya ya gitti staj için. Konuştuğumuz zamanlarda her gün temizlik yapıyoruz diyip duruyodu, hatta geçen annemi özledim bile dedi =D merak ettim iyidir umarım..

* Yarın 8 buçukta belediyeye gitmek eziyet olacak. İşin en güzel tarafı, evde yapılacak olan badana, yeni mobilya yerleşimi ve onun getireceği temizlik işinden kurtulmak olsa gerek..Yeni mutfağı yapacak olan amca da ayın 30 una kadar bitirir inşallah da onun temizliğinden de kurtulurum =D

* Gülsüm büyüdükçe çok şirin bir bebek oluyor, Zeynep ‘in bebekliğinden bile daha şişman maşallah =D altta iki tane dişi de çıkmış, geçen parmağımı ısırdı. Yine aynı, istediğin kadar sıkıştır sesini çıkarmıyor, aksine etrafa sırıtıp sırıtıp duruyor. İlginç bi’ bebek..

* Gittim, görüşmek üzre..
Dip Not : Buz Devri 3 e beni götürmek isteyen varsa hayır demeyeceğimdir..

Kalıcı Bağlantı Yorum Yapın

Only this Moment

Mayıs 12, 2009 at 11:28 pm (öylesine, kitap)

Tabular tabular..Her adımda şuura dur emrini veren bir jandarma neferi. Her kapının arkasında, elinde bıçak, bekleyen bir harem ağası. Düşünme! Düşüneni iftiranın ve sefaletin lağımında boğduktan sonra ellerimizi yıkayıp, “efendim bizde filozof yetişmiyor” diye ah-u vahlar…

Cemil Meriç

Kalıcı Bağlantı Yorum Yapın