Fark-lı-lık !? ( Maddeler Halinde vol.1)

Haziran 28, 2009 at 8:26 pm (öylesine, dizi, müzik, okul)

* Big bang theory şu sıralar takip ettiğim, izlemekten zevk aldığım tek dizi. How i meet your mother ‘ın son sezonu daha yayınlanmadığı için izleyemiyorum maalesef. Dr. House gece yatmadan önce iyi geliyor.
* Araba kullanmak çok zevkli bir şey, hız düşkünü bir organizmayım. Bu gün bol virajlı bilmem kaç km.lik yol katetim. 3. vitesten aşağı inmeyi çoğu zaman reddedip, 4 ten de yukarı çıkmadım(çıkamadım da diyebiliriz tabi)
* Insomnium 4 , 4 lük bi grup. ( Bunu farklı bir durum değil gerçi)
* Çarşamba günü stajım başlıyor belediyede, ilk gün ne giysem acaba. Kot üzeri, six feet under tişörtü giysem mi ki?
* Benim gibi öğrenciyi kaybettin ya eskişehir, daha ne diyeyim.
* Makro ekonomiden kaldım bu arada. Daha da gitmem bütünlemeye neyim.
* Fransızcada en güzel söyleyebildiğim cümle; c’est un vieux livre ( bu eski bir kitaptır ) devamının gelmesini umuyoruz.
* Evlilik işinde büyük paralar dönüyor, davetlilerin %30 u küçük,%5 i büyük altın, geri kalanlar da para taktılar farzedelim, evlenenler köşeyi döndü gibi bir şey( düğünü de varsa evin bahçesinde, yaptılar mı tamam) Kriz zamanı ne düğünü dememek gerek işte..
* Düşünmediğim zamanlarda yok mu oluyorum yani? Bu descartes da bi’ acayip.
* Last Statement’in sonundaki don’t for get me diyişi çok hoşuma gidiyor solistin( grubun fanı sayılacak derecedeyim ama gruptakilerden birinin bile ismini bilmiyorum, finlilerin isimleri bi acayip zaten)
* Alt kat komşumuz evli ve benden 1 yaş büyük. Tanıdığım ve şu an 21 yaşında olan biri de şu sıralarda evleniyor. Ne bu genç yaşta evlilik merakı çakamadım?!
* Sheldon karakteri süper bi şey ya =D
* Al işte bak şu an “don’t for get me ” diyor. Dinleyin şu şarkıyı sonuna kadar yahu!!
* Sinem staj için, hastanede kan ve idrar örneklerini tahlil ediyor bir süredir. Bakalım ne zaman “yeter bee” diyecek. Heyecanla beklemekteyiz..
* Bloga ilk zamanlar nasıl hevesle yazıyordum şaşırıyorum, halbüsü pek de bi şey değil yani.
* see you (at the bitter end ) placebo mu geliyodu yine bizim buralara?

Reklamlar

Kalıcı Bağlantı Yorum Yapın