Başlıksızlardan Biri

Eylül 1, 2009 at 11:43 am (öylesine, müzik)

* Öss ye hazırlanmaya başladım(yine) dün itibariyle.

* Kullanmaya kullanmaya, araba sürmeyi unuttum gibi.

* Patrick Wolf’u ben de çok sevdim.

Patrick Wolf – The Gypsy King

* Sevgili insanı haftaya 26 sına girecek, pek büyük bi yaş gibi görünmesine rağmen benden bi farkı yok, valla bak. Ramazanda doğum günü kutlamak ayrı bir dert.

* Ruhumda bi tembellik var bi tembellik var sorma.

* Isaac Asimov ‘un vakıf serisine başladım, matematik olayıyla bu kadar içli dışlı olmasına rağmen gerçekten çok güzel bi seri.  Star Wars severler için okunabilecek türde, gerçi asimov elinde olmayan sebeplerden dolayı kitapları daha gerçekçi yazmak zorunda kalmış.( yazarların hayal güçlerinin kısıtlanma olayına karşıyım efenim )

* SW demişken, ben hala ilk iki filmi izlemedim.

* Hause’ un yeni bölümlerini heyecanla beklemekteyim. Gerçi Kutner intihar ettikten sonra pek bi soğudum diziden.

* Bu blog işi fazla sürmez gibi görünüyor, zaten şifre hatırla seçeneği işaretli olmasa açamayacağım şifremi unuttum.

* İyi aklıma geldi, şifremi değiştireyim..

Bir Cevap Yazın

