Tombalak Böcekler ve Sen de mi Brütüs

Mayıs 23, 2009 at 4:09 am (öylesine)

Önceki günkü çamaşır suyuyla yapılan temizlikten dolayı olsa gerek, bu kokudan rahatsız olan hain böcek saklandığı yerden odama kaçıvermiş. Böööyle binüçyüzotuşbeş bacağı olanlardan. Şişman bi de, ne yediyse o kadar..

Dur dur, hikayeyi baştan alayım; ümüt insanıyla konudan konuya atlayaraktan traji-komik msn muhabbetinin ardından gayet uykulu bir biçimde yatağıma geçtim. Sevgili insanını özlediğimden olsa gerek, msjlaştık baya bi (2 buçuk gibi yattım, ezan okunuyodu uyuyalım be adam yeter dediğimde) aslında her şey görüldüğü üzre hain sevgilinin suçu! neyse efem, tam uyuyacağım bööyle şanstan mıdır şansızlıktan mıdır nedir tavana bakıverdim ve o da ne, yatağımın başucundaki kirişin üstünde o tombalak böcek. Bi anda fırladım tabi, o durur mu farketti başına bir şey geleceğini fiti fiti kaçıyo, ratatouille afişinin arkasına saklandı ben de aldım terliği yapıştırdım afişe. Ama öldü mü diye de bakamadım,zaten aşağı da düşmedi. O sırada da çamaşır makinesi yıkamayı bitirmiş ötüyo “söndür layyn beni” diye. Çıktım çamaşır odasına gittim kapattım, dönerken aynı böceğin daha sıskasını gördüm. En yakındaki terliği de onun kafasına geçirdim. Annem de namaza kalkmış uyanıkmış napıyosun kızım diye odadan çıktı. Neyse anlattım uykumu kaçırdılar hain şişkolar diye, posterin arkasındakinin cesedini de diğerininkini de süpürge yardımıyla elektrik akımına maruz bıraktık. Tamamen öldüler de benim uykum kaçtı tabi( bu saatte kolay kolay uyanmam ben,uyansam da uyurum zorla), yatağımı falan da düzelttim bi de nesscafe alta rica yaptım kendime ohh mis..

Hain sevgiliye de msj attım, kalk uyuyamadım böcek gördüm diye. Bi’ iki bi şey dedi, uyu başın ağrır vs. (sanki kolaydı o tombik otuzbinikiyüz bacaklı böcekleri gördükten sonra) sonra küt uyudu. Ne güzel uyuyacaktım ben erkenden, önce uykumdan etti, sonra da Brütüslük yaptı. Daha önce de, güzelsin zayıfsın diye gaza getirip kilo almama sebep olmuştu =D Acaba diyorum, mutteşem beni yok etmek üzre gönderilmiş bi ajan mı..

Bekir efendi de oyun oynuyormuş, beni bu saatte görünce şaşırdı. Gemi çiziktirdi bana ama ben pek gemiye benzetemedim=D tekrardan teşekkür ederim fakat..

Pazartesi finallerim başlıyormuş, halbüsü ben daha 1 hafta var sanıyordum. Çok kötü oldu bu sorumsuzluğum. Erkenden kalkmışken çalışayım diyorum. Hem sabahları daha iyi akılda kalır. Son olarak “EKONOMİNİN MİKROSUNDAN DA MAKROSUNDAN DA NEFRET EDİYORUM!!!!”

adiyoss..

6 Yorum

  1. aahmetcelebii said,

    Aman terlikle vurmasaydın terlikle vurunca otuzikibinyediyüz bacağı dağılıyo onların ortalığa saçılıyo:)

  2. La Santa Roja said,

    Yumuşak yumuşak vurucan böcüklere 🙂
    Annemler duvarda tavanda iz yapmasın diye havluyla öldürürlerdi sivri sinekleri filan. Çok ince düşünülmüş bişiy..

  3. Serkan said,

    havluyla böcek öldürülüyo 😦

  4. pelin-hep said,

    allahın bu öykü sanki benim icin yazılmış böcuk her yerde senin hainligin aslında suc onun inanmadı bana manyak dedi bana deli dedi bi keresinde kernek parkındaydık urla o şarkı caldı gözlerim doldu bıraktıgım halde bir sigara ictim salkamaya calıştım bir daha gitmedim cocuklara ait olan yere girip beni izliyorsun izle bakalım hepinizden nefret ediyorum sıkıldım her şeyden dersanem başlasın artık kazanmalıyım böcük

  5. pelin-hep said,

    akşam yaptıgını anlayamadım araba da beni görünce neden kactın suclu olan kacar sen benim tırnagım bile olamazsın kuzenin olmazsa inan ki abin bile arkadaşını da gördüm benden bahsetmesinler havasını alırlar bunları okuma şansın yok ama olsun böcük arkadaşın da böcük pissiniz

  6. Leydi Ceyd said,

    Sabah sersemliğinden olsa gerek yanlış bloga yorum yapmışsın be pelinciğim, kopyala yapıştır yap diye bak silmiyorumda.

Bir Cevap Yazın

