Ardından

Mart 18, 2009 at 10:36 pm (öylesine, müzik)

Yanlış bi zamanda yaşadığımı düşünüyorum ben..

People For Audio – Captain

Kalıcı Bağlantı 1 Yorum

Bir Hastanın Anıları

Mart 6, 2009 at 4:13 pm (Uncategorized)

Bahar dönemi açıldığından beri pek gitmedim okula, toplasan 1 ayda 3-4 gün işte. Aslında bu hafta gidecektim, valla bak ama çok feci grip oldum. Sümüktür, öksürüktür, baş ağrısı, ateş hepsinden vardı.(Gerçi sümüklerim falan hala akıyor, çok hasta hissediyorum kendimi) Ben bi de ateşlenince bööyle acayip acayip şeyler görüyorum, mesela bu sefer adamın biri battaniyemi çekiştiriyodu üşüyorum be açma üstümü diyorum yok dinlemiyo, alıp götürecek sıcacık battaniyemi. Çok pis kızmıştım ama görmeliydin, zaten oturup ağlamaya başladım( bu arada uyanığım) arada bir de bıraksana yaa battaniyeyi diyorum. Aslında salakça geliyor şimdi düşününce, madem uyanığım neden saçmalıyorum durumu var, bu ateş feci bir şey azizim. Aslında yine aptallık bende, sıcak su torbasını insan boynuna koyar mı ateşi varken. Ben koymuşum işte, havale geçirecekmiş nerdeyse diyo annem. Ne bakmıyorsun sen de annecim ama di mi? Hastayım  zaten ne yaptığımı biliyo muyum ben?

Neyse işte, evde pineklemek güzel de, hasta olmak çok kötü.  Bir de bi ilacımı yanlış kullanmışım, zehirlenme gibi bi durum oluştu o da kötüydü ya, boğazıma sıkmam gereken bi ilaç vardı, yutmamam gerekiyormuş ben yuttum gün boyu =D ertesi gün boğazım tamamen kapanmıştı, su içerken bile canım acıyodu. Bu arada aklıma gelmişken ekleyeyim, kilo verdim fıstık gibin oldum okuyucu. Bu da hastalığın iyi yanı işte, 1 hafta boyunca ıhlamur içip çorbadan başka bi şey yiyemedim(ki bazen çorbaya bile dayanamıyordum) Gerçi geri gelir o kilolar dedi bu  misspsyco  ama ben biliyorum kendimi =p gerekirse bi daha hasta ederim kendimi kilo almamak adına asldjkalsdkalsda =D

Uzun zamandır yazmamıştım bak, iyi oldu. Aklımda yazı yazmak yokken yazabiliyorum bunu keşfettim. (belki daha önceden de keşfetmiş olabilirim bunu hatırlamadım şimdi)

(yazıya başlık eklenir)

Blogun adını bir hastanın anıları ya da bir hastanın bilimsel portresi neyim mi koysam? Kendimi çok deli hissettim bi an, dün sabah aklıma gelen şeyden sonra kesinlik kazandırdım zaten buna. Valla bak  ben hiç normal biri değilim =D  Zaten bu asosyallerin hepsinde var bi sorun biliyorum ben.

Pazartesi; bir daha çok gerekmedikçe devamsızlık yapmadan okula başlayacağım gündür. Hayalimdeki okul ya da bölüm olmasa da bir şeyler başarabilirim, bunun için de önce okulu bitirmem gerekiyor =D Aslında bir yandan da seneye öss ye hazırlanmayı düşünüyorum, deliyim falan ama çok zekiyim ben ya=D daha iyi bi bölümde okumalıyım ki hem kendime hem de sizlere bi faydam olsun ama değil mi. Bir de bu durum gerçekten önemli, diğer insanlara da faydalı olma durumu yani. Biraz gözlem yapınca çoğu insanın, kısa yoldan nasıl köşeyi dönerim fikriyle yaşadığını farkediyorum. Bana göre dürüst olup, sadece kendi çıkarları için çalışmayınca insan ya da sadece para kazanayım mantığıyla işe gitme durumu olmasa işte bu dediğim durum yani başkalarına da faydalı olma durumu çıkıyor meydana. Ve bence insan kazandığı parayı o zaman haketmiş oluyor..

Akşam yemeğinde ne var acaba, karnım acıktı birden. See you okuyucu, adiyos..

Kalıcı Bağlantı 1 Yorum

Zeynep’ten Seçmeler

Mart 6, 2009 at 2:43 pm (Uncategorized)

Lady Jade : Zeynep, ben gülsümü özledim gidip alayım mı?

Zeynep Veledi : Yok getirme şimdi, işi var onun (gülsüm henüz 4 aylık bu arada:)

L.J. : Özledim ama

Z. : Ben babanneme gidince beni özlemiş miydin?

L.J. : Özlemez miyim, tabi özledim.

Sessizlik, aradan 5-10 dk geçer..

L.J. : Zeynep ben kardeşini almaya gidiyorum

Z. : Alma eve giderken taşıyamam ben onu =D

Kalıcı Bağlantı Yorum Yapın